Lenka Hanáková, Director of Sales & Marketing, Hotel President*****

Rozhovor Meetings s Lenkou Hanákovou, Director of Sales & Marketing, Hotel President*****

4.2.2010 - Doporučujeme

Lenka Hanáková absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. V průběhu svých studií absolvovala stáž na Ecole Superiere De Commerce v Paříži a Management Trainee Program ve Spojených státech amerických v hotelovém řetězci Marriott. Měla také možnost působit v oddělení Péče o zákazníka společnosti Aliatel. Po studiích nastoupila do Czechtourismu jako Product Manager. Krátce na to využila příležitosti opět vycestovat do Spojených států, kde 2 roky pracovala jako Restaurant Manager ve vynikající rodinné restauraci „The Great Escape". Po svém návratu v roce 2004 působila krátce jako Residence Manager společnosti MaMaison Residences. V lednu roku 2005 nastoupila jako Corporate Account Manager do hotelu President, kde měla na starosti získávání nových firemních klientů. Od září působí v témže hotelu na pozici Director of Sales & Marketing.

Mohla byste stručně představit Vaše zařízení - hotel President?

Nově zrekonstruovaný moderní 5 hvězdičkový hotel v samém centru Prahy s nádhernými výhledy na Pražský hrad a řeku Vltavu poskytující vysoký standard služeb té nejnáročnější, jak obchodní, tak turistické klientele.

 

Čím se liší od jiných hotelů?

Když pominu skvělé umístění na břehu řeky Vltavy a s tím související překrásné výhledy na řeku a Pražský hrad, pak všechny naše hosty jistě překvapí velikost našich pokojů (i ten nejmenší má 29 m2) a jejich standardní vybavení. Na všech pokojích mají hosté k dispozici mimo jiné i župany s pantoflemi, připojení k vysokorychlostnímu internetu zdarma, bezdrátový telefon. Nesmím také opomenout příjemný a profesionální personál a zejména individuální přístup ke každému klientovi, který je zárukou spokojenosti všech našich klientů.

 

Jaká je Vaše obchodní strategie?

Stejně jako většina pražských hotelů, také hotel President se zaměřuje převážně na business klientelu. Tato klientela je velmi náročná a to nás nutí stále se zlepšovat. V nedávné době jsme proto připravili nové služby určené právě pro tento segment - business obědy v Restauraci Vltava a bezplatné připojení k vysokorychlostnímu internetu na všech pokojích a bezdrátovému internetu ve všech veřejných prostorách a konferenčních místnostech hotelu. Snažíme se také trvale reagovat na moderní trendy nabídkou speciálních produktů, např. rodinného balíčku.

 

Kdo především tvoří Vaši klientelu?

Naše klientela je v současnosti velmi rozmanitá. Z 30% je tvořena účastníky různých firemních konferencí, školení či workshopů, z 30% turistickou skupinovou klientelou a zbývajících 30% připadá na individuální klientelu, ať už obchodní či turistickou. Co se týče rozdělení podle zemí, tak největší část pochází z Evropy, především z Velké Británie a Španělska. V poslední době pak roste asijský segment, zejména Čína, Korea a Japonsko.

 

Proč byste Vy sama využila služeb Vašeho hotelu?

Především kvůli jeho lokalitě, nádherným terasám s výhledem na Hrad a celkovému komfortu všech pokojů. Určitě bych také využila možnosti relaxovat v elektrokosmetickém salónu Sormedic nebo strávit příjemný večer v Piano Baru či restauraci Vltava s panoramatickým výhledem na řeku. Jako obchodní cestující bych určitě ocenila zejména samostatný pracovní stůl s telefonní linkou a přípojkou na vysokorychlostní internet na pokoji, občerstvení zdarma v Exekutivní Lounge a stylový exekutivní salónek k pracovnímu jednání .

 

Jaké kongresy a jak často hotel President hostí?

Velikost našich konferenčních prostor neumožňuje pořádat velké kongresy. Hostíme tedy spíše menší firemní akce, semináře a workshopy do 150 lidí. Často se u nás také pořádají tiskové konference, nejrůznější prezentace a večírky.

 

Proč by si pořadatelé konferencí měli vybrat právě Váš hotel?

Jak už jsem zmínila v jedné z předcházejících otázek, zejména pro náš individuální přístup a flexibilitu. Snažíme se vyjít vstříc všem požadavkům našich klientů.

 

Jak dlouho již pracujete v tomto oboru a co se za tu dobu podle Vás změnilo?

V hotelovém a restauračním průmyslu již pracuji 5 let a za tu dobu se změnily zejména distribuční kanály. Kdysi probíhal prodej více přes touroperátory či agentury, dnes díky masivnímu nástupu internetu spíše přímo koncovému zákazníkovi přes vlastní webové stránky nebo nejrůznější rezervační on-line systémy. Nové technologie navíc umožňují reagovat na jednotlivé poptávky rychleji. Náročnost a rozmanitost klientely se také zvyšuje, a proto je nutné neustále analyzovat potřeby zákazníků, inovovat existující produkty a vytvářet nové.

 

Co chystáte do budoucnosti?

Kromě toho, že chceme vytvořit co nejatraktivnější nabídku a podmínky pro naši business klientelu, včetně již otevřeného Exekutivního patra a výše zmíněných služeb, uvažujeme také o vybudování střešní terasy s výhledem na Prahu. V nejbližší době pak plánujeme výstavbu příjezdové laguny u hlavního vchodu hotelu a jeho celkové zvelebení tak, aby se host cítil příjemně, ještě než vstoupí do budovy hotelu.

 

Děkuji za rozhovor.

 



Další informace Vám rádi poskytneme prostřednictvím EduCity, prosíme kontaktujte p. Bartičku info@educity.cz nebo na tel. (+420) 731 169 890

Vytisknout rozhovor